KNX Algemeen





Support van KNX

Wie heeft nog meer ervaring (negatief en Positief) met de support afdeling van KNX organisatie in Brussel.
Wij hebben al meerder malen problemen met de support afdeling, voornamelijk met betrekking tot de snelheid van reacties.
Ook op dit moment waarbij onze mensen al voor de tweede dag op locatie aan het programmeren moeten maar ETS faalt in het inladen van de componenten. (andere laptop met ETS werkt prima)

Graag zou ik zo veel mogelijk reactie ontvangen zowel positief als Negatief zodat wij (wellicht als KNX professionals Nederland) eens kunnen kijken wat de mogelijkheden zijn om deze service te verbeteren. Het kost ons tenslotte een hoop tijd/geld als wij niet door kunnen met onze programmeringen door het falen van de software.

Graag horen wij de reacties.

Mvg Menno Beukers
Domotica Design



22-07-2016 Ewald Sarneel
Hi Menno,
toevallig kwam ik je reactie tegen. Reageer toch nog even want ik heb exact dezelfde ervaring! Je betaald flink, maar als je professionele support vraagt, krijg je te horen dat het aan jou ligt en het de normaalste zaak van de wereld is dat ets vastloopt. Triest!


Reageer

Ook meediscussieren? Klik dan hier om in te loggen.